Early Learning Teaching Method

nuffnang

Ahad, 2 Disember 2012

IT HAPPEN AGAIN!!!

Salam,
 
 
Hari ini sangat lari mood nak buat apa-apa pun!!! Tak tahu lah rasa lemau sangat-sangat. Office dah tak macam office dah. Setengah pindah dekat scott garden klang lama, setengah pindah kat subang avenue 1. Yang tinggal dekat bangsar ni hanya admin & hr dept shj. Amat membosankan.
 
Rasa rindu seperti dulu suasana yang riuh-rendah. Now lesap begitu sahaja.
 
Saya rindu kamu, dan saya tahu kamu juga rindu saya. tapi kenapa ego kamu sangat tinggi, setinggi langit? Betulkah kata-kata kamu dulu. Masih percayakah aku dengan kata-kata kamu. Aku tahu jika aku masuk perangkap mu aku tahu liku hidupku. Minda aku masih tertera nama mu, cara mu dan layanan mu. Kenapa ia berlaku lagi dalam hidupku!
 
Tidak layakkah aku bahagia ? Tidak layakkah aku dicintai?
 
Mungkin aku perlu keseorangan di dalam hidup ini untuk menconteng diari hidupku sendiri.
 
Jika benar. Aku redha dan aku pasrah dengan takdir yang telah tertulis untuk aku.
 
Aku harap keputusan kamu betul !
 
Bahagiakan mereka dengan kehidupan mereka.
 
Aku doakan agar kau bahagia dan sentiasa memikirkan orang sekeliling demi keluargamu.
 
You are the only one that i ever love.
 
Kepada kamu terima kasih mengajar aku segalanya. Dan hanya kau dan aku tahu cerita hidupku.
 
xoxo,
 
D

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Brillbaby

nuffnang