Early Learning Teaching Method

nuffnang

Ahad, 27 Oktober 2013

Album Pertunangan Dian & Erie


Salam,

Korang-korang gembira sangat sebab album pertunangan dah FULLYSIAP. yelah tunggu nak siapkan ALBUM ni punyalah lama nak mampus. Tahulah kita tak bayar Mr Coco untuk buat EDITING AND COMPOSE. Ngeeee

Just nak share dengan korang, Mr Coco baru nak mulakan balik perjuangan PHOTOGRAPHY dia yang dikenali dengan nama " LENSA GUA" ini. So korang ape lagi tolong lah support Mr Coco kita ya!!


Bagi DIAN , bila nak kahwin perlukan belanja yang banyak especially CATERING bukan? So untuk photographer mestilah korang ada budget ciput je kan kan kan!!!!!Tak payah tipu lah korang....Sebab DIAN pun macam tu. Bagi dian make up dengan baju haruslah CANTIK dan itu paling penting. The rest biasa biasa je pun OKAY...

Tips: Kalau korang nak gambar awesome, deco mesti cantik baru gambar cantik...kalau deco macam HAMPEH , korang panggil lah photographer professional tahap DEWA pun mmg tak bleh blah gambar tu)- PERCAYA lah .......

Oklah malas nak celoteh banyak-banyak korang pergi LIKE page :-

https://www.facebook.com/pages/Lensa-gua/124597564266748

Dan ini package terbaru tahun 2013 : Sila GRAB cepat!!! . Memang MURAH dan PUAS HATI.


Rm2000 [+rm200 only for transportation OUTSIDE KLANG VALLEY]
Grab ur chance to be our special customer now.
Call me : +6016.2174.786

- 1 PHOTOBOOK 12x18
- 60 pages fully edit
- dvd soft copy
- unlimited photo

including:
- Akad Nikah – Solemnization
- wedding reception - bride side
- outdoor photo shoot

p/s JANGAN LUPA FOLLOW DIAORANG :-

DO FOLLOW OUR INSTAGRAM : LENSAGUA


“Price is what you pay. Value is what you get.”
 
P/S Jgn menyesal sebab gambar korang tak cantik sebab majlis tak akan berulang lagi)- So korang tgk hasil seni LENSA GUA ini.
 
 
 Korang TAK AKAN dapat REGA  time time BARANG naik time ini)- Senyum SOKMO okay!!!! 
 
Photographer: FIYA KASEH
Editing & Enhancement : LENSA GUA
 

























 
 
P/s Abaikan perut si Mr Coco yang boroi. sebab Dian dah pesan pakai baju melayu tapi belagak then bila suruh beli baju dari hari ke hari..Mmg payah orang lelaki ni . Aku malas nak bising dah sebab yang penting aku cantik. Mr Coco tak penting sangat pun...

P/s Aku pun sakit juga hati baju color aku berubah-berubah. Tapi actually color yang outdoor tu mmg color sebenarnya...




Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Brillbaby

nuffnang