Early Learning Teaching Method

nuffnang

Khamis, 7 November 2013

Tahun Baru = Azam Baru

Salam readers!!!!

Lama x menyibukkan diri dekat blog dian ni.. Habis bersawang-sawang ini belog!!

Diam tak diam sudah 2 hari kita melangkat ke tahun baru 2014. Cepatlah masa berlalu, pejam celik pejam celik, sudah awal tahun!!! Rasanya banyak benda yang dian tak tunaikan lagi!!! Tapi akan ku capai juga satu hari nanti.. Harap-harap tidak pudar di telan zaman!!!

Oklah ketika semua orang menyambut awal muharram dian dan family erie aka mr coco pergi holiday di Port Dickson . Wah tahun ni 2 kali dian sampai ke PD ni..Dah berapa lama tak ke sana... Ada jugak lah perubahan walaupun sedikit. Nampak jugaklah duir rakyat ke mana kan!!!kan!!!

Btw ini pertama kali dian tinggal di RESIDENCE DESA LAGOON BEACH RESORT. Mmmg awesome dan sangat tenang jiwa dan lara ni TAU walaupun seketika!!! First time sampai di sini rasa suka dan terus fall in love dengan tempat ini.

Macam resort hanya mempunyai 2 tingkat sahaja dan mempunyai 2 tempat swimming pool yang besar dan kecil. Selain itu laut yang agak private dan tak ramai sangat lalat lalat!!!

Ketika dian disana, rasa aman dan damai bersama cinta hati!!! Paling sakit hati dian ngn si erie asyik nak BERTEKAK je .. Ade je nak kena kan dian!!! Sengal tol!!!

Tapi rasa happy dan harmoni bila bersama family dia.. the best part bapak mentua saya masak okkkk. Dia yang INCHARGE dapur mmg tak dapat nak tolong!!! tapi ada juga Dian tunjuk baik buat buat basuh pinggan!!!! amik hati cinta hati....

Layan dulu gambar hotel ok!!!









xoxo,
D

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Brillbaby

nuffnang