Early Learning Teaching Method

nuffnang

Selasa, 4 Januari 2011

Dust Dust Go Away....

Salam,

Bersarang dah kita punya BLOG...sorry superb busy..? Busy ker.? Business woman kah? rasa pemalas kot..suka membuang masa...Tuan punya BLOG..tolong lah ingat wahai MASA ITU EMAS...!!!!teeheee-

Sebelum saya terlupa, rasa masih belum terlambat lagi ingin mengucapkan Selamat Tahun Baru 2011....Apa azam baru korang semua....?

Saya macam-macam hanya tuhan sahaja yang tahu.....Hopefully everthing run smoothly.....

Oklah...ketibaan tahun baru ini...telah membuat saya sangat sedih...sbb kena pindah rumah........sangat bosan....saya tak suka, saya tak suka...harap duduk di puchong ini banyak memberi pengajaran n dapat prepare untuk hidup bersama...CHewahhh....


p/s inilah cara saya pindah rumah....teehee--
Nanti saya cerita mengenai broga.sg tekala, christmas eve, pop corn time with kiddos...waiting for my story...!!

3 ulasan:

  1. dah dapat gaji dah??
    pe lg..lalalala
    jgn lah lupekan kwn di nre..hahahaa =P
    (komen ini tiada kne mngene dgn entry di atas..heheh)

    BalasPadam
  2. fizah buat gimik ke aper...
    gaji pun dah abis ...menci tau saya...
    tension.....bila nak belanja movie...

    BalasPadam
  3. hahaha..
    kite soh die blnje, die soh kite blnje lak..
    tggu dpt gaji la ujung bulan ni..
    baru leh berjinba2..
    set time n tmpt.
    org ok je..wahhh gitu kn..haha

    BalasPadam

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Brillbaby

nuffnang