Early Learning Teaching Method

nuffnang

Jumaat, 21 Januari 2011

Im officially had been terminated !!!( like terminator)

Salam,


Para blogger mesti terperanjat dengan entri saya pada kali ini....Chill Babe....Everything was  planning by someone bad stabber ( sorry wrong spelling lol)...itu Kata NYA...tapi kata kau.....its ok rezeki di mana-mana...But the best part, baru berhenti dah dapat kerja....thanks to Allah kerna permudahkan hidup saya...walaupun dianiaya...(selalunya orang yang dianiaya ni doa dimakbulkan tau):) peace no WAR...

Alhamdulilah, rasa bersyukur sangat dengan kurnianNYA. Now saya agak busy sebab nak kemas new house @ puchong perdana since dah ada air plus electric..yeahhhhhh....bergumbira...seketika.....

Tapi entri ni nak share with para blogger rumah my new sis @ Kajang Country Height...walaupun saya tak duduk sana tapi saya akan datang membusykan diri disana kerana ada jacuzi lol, swimmimg pool lol, bbq place lol, gazebo lol, gym lol, and the best PART ada LIF, taman yang best ada pix sikit....dah complete...saya tunjuk lagi okay.....stay tuned!!!!











 Gempak tak gempak lah....it was my idea (perasan hehe)

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Brillbaby

nuffnang