Early Learning Teaching Method

nuffnang

Isnin, 13 Disember 2010

Dalam 1 babak

Salam,

To my readers...

Omg, saya baru jumpa komputer, internet and tempat yang selesa untuk coret-coret.Tapi, ada masalah besar aku terlupa untuk MengCOPY plak pictures aku masa time jalan-jalan di Kuala Lumpur.. Haaaa....mcm aku tak biasa plak jalan -jalan kan..SANGAP tol.....Actually, nak g out of KL..tapi...tak berkesempatan....

Mlm nanti if sempat aku UPLOAD pix untuk tontonan bersama ya...

Oppps sebelum aku terlupa this week nak wat PHOTOSHOOT with mak buyung....( tunjuk baik setelah memPOW dia speedlight)...Haaaa..Jgn jealous......( Sayang Mak Buyung)...I love u...

Then this upcomin Christmas plak...All my gf ajak g BROGA HILLS sambil menikmati pemandangan SUNRISE yang cantik..after that aper lagi mandi time @ Sungai.....BEST BEST....tak tahan lagi....ingin..bertemu....( sudah-sudah karang hujan plak..) tolong jgn memperasaankan diri anda....

Tumpang Lalu...

Tunggu Malam Nanti ..

Lots of Love!!

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Brillbaby

nuffnang