Early Learning Teaching Method

nuffnang

Sabtu, 18 Disember 2010

Langkahku Ter STOP di Fahrenheit!!!!

Salam,

Selepas aku dan kechik melantak di Teppayanki. Ktaorang pun nak lah sangat g fahrenheit. Dok sibok nak tgk Butik Uniqlo... . Sampai je sana...aku tersangatlah menyesal...sbb barangan yang tak berkualiti dan tak berbaloi-baloi. OKAY..
( menghabiskan peluh aku jer berjalan dan sangat terlalu  jauh). Jalan punya jalan tak da benda menghairahkan aku nak shoppin. We blah dari situ then masuk ke dalam...sbb aku teruja tgk dari luar yang penuh sesak dgn manusia....Ingat gempak sangat lah....tapi cam HARAM jer :(
Aku pun sibok bergambar kerana sakit hati.. End Up..Kitaorang amik gambar ( bagi menghiburkan hati ku yang sangat lara, nasib lurah masih dijaga dengan rapi)..

 Kira itu paling kreatif dan inovatif menggunakan CD dibelakang...
( tak lawa pun) 
 3 ***
From Tuan Punya Blog.

 Sebenarnya, tuan punya BLOG malu nak take picture. Tu yang sangat GEDIK tu...
( anak pak aziz mmg pemalu ) dusshhhh!!!

Korang nampak tak kaki aku tersangatlah panjang. Aku tgh berangan nak jadi model berkaki panjang....Tapi cam kelakar jer badan ku kelihatan sangat pendek. Okay..( Lupakan lah diana hajat mu itu).

Tapi bfr aku blah dari Fahrenheit aku ada sempat menghabiskan duit membeli minyak wangi untuk someone special...(a man but he doesn't appreciated my gift)
He just tried but he doesn't take it-
Taddaaaaaaaa!!!
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-


p/s To everyone who read my blog, if u think u really want this perfume, pls give comment to my blog...but its also depends my heart wanna give or not...coz this perfume is very sentimental to me (Tackle Me)..Oh Gosh i cant stand anymore with this perfume smell.....It makes me HORNY...!!!( enough ).

2 ulasan:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Brillbaby

nuffnang