Early Learning Teaching Method

nuffnang

Selasa, 7 Disember 2010

Selamat Tahun Baru - 1 Muharram 1432 Zulhijjah

Assalamualaikum,

Kenapa aku nak ada BLOG? Kenapa sekarang? Tiba-tiba je? Ada ape-ape ker? Tak ada life ker? or Kehidupan semakin membosankan!!!! Makanya nak berblog?......


Banyaknya persoalan anda?

Aku terima segalanya kesimpulan, pendapat, kutukan anda semua secara terbuka....( konon-konon open minded lah tue :(...)

First- Aku nak berblog sebab aku nak share and nak save all the precious/memories( sbb tak ada duit nak tukar intel core 2 duo)  yang terjadi dekat aku dalam kehidupan aku sebagai manusia.

Second- Aku juga nak ada BLOG...walaupun dulu aku pernah cakap kat salah satu BEKAS kawan aku yang siapa yang ada BLOG ni tak ada LIFE?...( mana tak nya korang dia duk kutuk jiran, kawan-kawan, office mate, house mate semua dalam blog...( bodoh tak bodoh lah kan).....

Third- Aku suka baca BLOG orang, aku juga nak orang baca BLOG aku....( adakah?)- deanna jgn terlalu perasan atau mengikut perasaan :(-

Setakat ini,  itu yang termampu aku fikir, nanti aku rasa nak PLUS PLUS aku letak lg...

2 ulasan:

  1. muahahaha~ cerita yg sgt straight to da point...tnpa berfikir pe org nk pk...hehehe....i loike~

    BalasPadam

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Brillbaby

nuffnang