Early Learning Teaching Method

nuffnang

Selasa, 14 Disember 2010

Dengarlah Rintihan Seorang Manusia...

Salam,

Dalam HIDUP mesti macam-macam need & want yang kita nak....Sampai susah nak bezakan lah....Susah..susah!!!....boleh BANKRUP bakal husband aku nanti nak itot kerenah mak ni....ADuyai.....!!!!

Aku dah ada DSLR CAMERA harus ker aku BOLD kan...( tolong jgn terlalu berlagak, semua orang ada) :(

Aku juga ada kit lens & 50mm1.8f ( tolong lah udah udah lah nak bagi tahu) Cukup... sudah.....kau khianati aku....( ape yang kepek ni...) btw that lyrics from ANANG...haaaaa'

Sekarang aku nak SPEEDLIGHT SB 600

Ada sesiapa boleh tunaikan permintaan aku....jika boleh tolong dial ini no 013-2743 8xx. ..( no yang ada dial tiada dalam perkhidmatan)

Kalau boleh nak tahun ni jugak....!!!!( hati tgh lara....opps...hanya abg nara boleh tolong pujuk hatiku ini) hanya abg nara sahaja yang boleh dengar rintihan aku ni...) Oh Abg Nara!!!!

Gua chau dulu!!!

6 ulasan:

  1. hualamak!!! boleh la amik gamba saaaabbbb :D ngeeee....

    BalasPadam
  2. bole u..kene salu visualize u akan dpt bende tu..law of attraction..u akan dpt kalo bende tu u nak sgt2..dgn apa2 cara pun insyaAllah :)

    BalasPadam
  3. tq kak diah..yes...i siang malam every sec, minit i imagine n visualize...yeehoo...hope get this weekend....tq kak....i suka tgk blog u juga...u sngt comel....btw bila due..?hope ething will be fine...amin..

    p/s kak kim salam kat kak eli/oya coz both of them my fren sis....

    BalasPadam
  4. hamzah ian..nak buat cam ner kena lah juga kumpul duit yang tak pernah cukup...hehe...

    BalasPadam

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Brillbaby

nuffnang